woensdag 22 juni 2016

balen

ik heb even niks gemaakt had er de puff niet voor
ach eigenlijk wel puff maar was geheel van slag

en ik zit hier echt even te balen
ben je van een groep af op FB
woord je gelijk geblokkeerd door de beheerster daar
omdat je het ergens niet mee eens ben
(ik was daar ook mede beheerster)
wat hoor ik en wat zie ik
mijn eigen patronen zijn vervangen door haar merk
en een bericht er op dat het HAAR document is
en dat het niet gedeeld mag worden
en ja niet 1 patroon maar nu al 5 patronen

waar ik ook zo van baal is dat er een lid op mijn groep zit
die de patronen die ik nu maak
aan haar door geef

sorry dit moest ik even kwijt
nu koffie en even de jurkjes afmaken
knoopjes er op draadjes weg weken
en passen straks een foto als ze het aan heeft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten